Pirkėjas gavęs prekes privalo jas patikrinti ir peržiūrėti ar prekės atitinka suformuoto užsakymo prekes. Jei pastebėjote neatitikimus – informuokite mus per 48 val. ir prekės bus pakeistomis kitomis.
Prekėms yra suteikiama 24 mėnesių garantija, jei brokas ar pažeidimas atsirado dėl gamybinės klaidos. Jei pažeidimas yra atliktas vartotojo – negalioja.
Jei per klaidą užsisakėte netinkamą dydį galite kreiptis į mus el. paštu dėl prekės pakeitimo. Jei keičiama prekė yra brangesnė nei pasirinkta prekė – piniginis skirtumas nėra grąžinamas. Taip pat yra galimybė keisti į brangesnę prekę su Jūsų priemoka.
Grąžinamos prekės negali būti pažeistos, naudotos (dėl taikomų higienos reikalavimų). Taip pat pakuotė privalo išlikti idealios būklės.
Jei keitimas atliekamas, nes buvo išsiųsta netinkama prekė – Relax čiužiniai apmokės keitimo, siuntimo išlaidas.
Jei prekė yra keičiama dėl pirkėjo klaidos – už prekių pristatymą bei grąžinimą sumoka pirkėjas.
Pinigai grąžinami per 14 d.d. nuo grąžinamų prekių gavimo dienos ir patvirtinus, kad grąžinimas atitiko visas sąlygas.